Wednesday, November 19, 2008

荷包蛋

今天,华文书写考试的小短文部分,
竟然出“荷包蛋”这个题目。
我顿时愣了一下=(
真的不只如何下笔。
且到了我快要写完的时候,
老师竟然说超过150字,
便会扣分到只剩3分。
我听了,整个人傻了。
要如何在十分钟内再写去另外一张纸呢?
我好紧张,
好害怕。。。
而且字数还是有超过150字=(
惨了~~
怎么办呢?
希望老师不会去逐个字计算。
我好不开心哦。。。

2 comments:

Rineekath said...

yo~! y ur teacher so BAD o..? almost last minutes then told ppl cnt over words.. Huh.. so hw many words u wrote that day? hope that ur teacher do not take it serious..

佳欣 said...

Huh~~sis wrote 158 words>.< But the limit is 150 words=(Sis cheated teacher and wrote 150 words at the bottom of my essay=(Cham lo..Hope teacher wont so serious...